Úpa a Rýchory – běžky

Archiv zpráv zimy 2009/2010

Tato stránka je archivem zpráv o stavu běžeckých tratí v oblasti Úpa a Rýchory ze zimní sezóny 2009/2010. Zajímají-li vás současné podmínky, přejděte na stránku Úpa a Rýchory - aktuální zprávy

Vloženo 15.2.2010 19:04
Žacléř - NOVINKA - od vlakového nádraží (vlak ale nejezdí) je upraveno skútrem na klasiku směrem na Černou vodu a Královec.
Vloženo 15.2.2010 20:56
Žacléř-Bernartice-Petříkovice: Trasa ze Žacléře po zelené do Bernartic projeta jen cca 2 km a končí v lese u krmelce, značka byla přeložena více vlevo, s poměrně prudkým sjezdem lesem v praxi ústí konci obce Lampertice, dále nutno pěšky po silnici (původní zelená byla lepší, vzhledem k velmi dobrým sněhovým podmínkám sjízdné). Žlutá značka z Bernartic do Petříkovic přes Jánský vrch neprojeta, prošlaspali jsme stopu ze silnice Bernartice - Bečkov (odbočka na Rybníčky) šikmo svahem do Okrzeszyna, dále protažená silnice a cesta do Petříkovic sjízdná. Dále lze pokračovat hřebenovku Jestřebích hor s dobře vyjetými (někde i upravovanými) stopami.