Reklama na KamZaSněhem.cz

Kamzasněhem.cz je jedním z nejnavštěvovanějších webů zaměřených na lyžování a sněhové podmínky na horách v ČR. V oblasti běžeckého lyžování, na které se primárně zaměřuje, je Kamzasněhem.cz pravděpodobně nejnavštěvovanějším český webem.

Rádi nabídneme reklamu či komplexnější spolupráci partnerům, jejichž zboží či služby by mohly oslovit lyžaře a návštěvníky hor. Možnosti spolupráce jsou různorodé, rádi je s vámi podrobněji prodiskutujeme, neváhejte nás kontaktovat.

Komplexní partnerství

  • hlavní partner webu - prezentace partnera různými formami napříč webem (logo v hlavičce, PR články, bannerová reklama, atd. - detaily jsou na dohodě. Prostě od výkonové reklamy přes reklamu brandovou a PR po podporu obecně prospěšných aktivit :-)
  • další partneři webu - spolupráce na vybraných aktivitách, prezentace partnera dle dohody. V případě, kdy partner nabízí něco skutečně užitečného pro běžkaře, nemusí v případě této spolupráce jít o finanční plnění, ale o jiné protihodnoty (např. ceny do soutěže, výhody pro uživatele webu)

Bannerová reklama

Formou přímého prodeje můžeme aktuálně nabízet následující reklamní formáty:

  • Square (300 x 300 px)
  • Square (300 x 250 px)

Minimální invseticí, při které je smysluplné přímý prodej reklamy na KamZaSněhem.cz řešit, je částka cca 15 tis. Kč. 

Při výrazně větší investici se dá diskutovat i o dalších formátech použitých na KamZaSněhem.cz, jejich zařazení do přímého prodeje by však na naší straně znamenalo nutnost programátorských úprav.

Textová reklama

Různé varianty, možnost geografického cílení, možnost cílení jen na běžky/sjezdovky, PR články, atd. Detaily vám rádi sdělíme napřímo.

Návštěvnost

Návštěvnost kamzasnehem.cz v zimní sezóně 2017/18 (do konce dubna) byla zhruba následující:

Návštěvy: 1 015 000
Zobrazené stránky: 2 190 000
Unikátní návštěvníci: 641 000

Návštěvnost kamzasnehem.cz rok od roku roste, jak ukazuje graf vývoje návštěvnosti.

kamzasnehem-navstevnost-graf.png (9 KB)

Jak je vidět, svůj vliv na návštěvnost má i počasí a sněhové podmínky - jediný meziroční pokles nastal v sezóně 2013/2014, kdy se dalo lyžovat jen na některých místech a omezeně.

Nejvyšší návštěvnosti bývá obvykle dosahováno od vánočních svátků v prosinci, nejsilnějším měsícem pak bývá leden následovaný únorem. Rekordní měsíční návštěvnosti bylo dosaženu v lednu 2017 bohatém na sníh i nižších polohách - přes 281.000 návštěv a téměř 700.000 zobrazených stránek.

Data o návštěvnosti pochází z Google analytics.